ماه شادی اهل بیت

 رسول گرامی اسلام (ص ) فرمود:

هر کس بشارت ماه ربیع الاول  را به من بدهد، من هم بشارت بهشت را به او می دهــم .

  شکلکهای جالب آروین

 



ماه شادی اهل بیت برمسلمانان مبارک

 
از جمله حوادث فرخنده و مهــم این ماه:
 
    حادثه مهم و تاريخي ليله المبيت، هجرت حضرت محمد (ص) از مكه به مدينه، ولادت خجسته آن حضرت و امام جعفر صادق (ع)، ازدواج خجسته پیامبر(ص) با حضرت خديجه (س)، هلاكت يزيد بن معاويه و .... است.
 

  شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین



نظرات شما عزیزان:

شعله
ساعت16:27---30 دی 1391
تقصیرمانیست...
بعضی هاخودشان میخواهند یادگار بمانند نه ماندگار!


هانیه
ساعت23:54---28 دی 1391
میگم یاسی گل اندام داره اینجا می رقصه
اونم نه یکی.........چند تا


هانیه
ساعت23:49---28 دی 1391
هوراااااااااا
پس اینا هم دریافت کنید


رامین
ساعت23:42---28 دی 1391
ساقه شکستن ، قانون طوفان است . تو نسیم باش و نوازش کن !

منتظرتم


هانیه
ساعت23:38---28 دی 1391
داشتم صفحه رو می بستم که شما رو توب ایزدمهر دیدم



Hossein
ساعت20:44---27 دی 1391

وب خوبی داری بدنیست به منم سربزنی و دروبمن میتونی مطالبی درموردرئال وکریسرونالدورو پیداکنی و انلود نرمافزار هم داریم واگر از وب من خوشت اومدمن رو لینک کن با عنوان حسین دانلود وآدرسwww.Hosseinr7.loxblog.comو به من خبر بده تا لینکت کنم.







ــــــــــــــــــــــــــــ ــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://blog‌‌‌‌le‌ech.com


رامین
ساعت20:43---27 دی 1391
آخی ببخشبد. چند دقیقه دیگه آپم
مرسی


چینی نازک تنهایی من
ساعت12:29---27 دی 1391
با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است

برای رسیدن به ” تو “


رامین
ساعت0:47---27 دی 1391
گر تو را با ما تعلق نیست ، مارا شوق هست ، گر تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست ...

گل باغ احساس
ساعت19:54---26 دی 1391
كاش ميپرسيدي دلم تنگ چيست، ياکه اين شوري اشکم بهر چيست، دركنار خاطرات خوب تو، كاش مي امدي وميدانستي اين جاي خالي مال کيست.

پریسا
ساعت19:09---26 دی 1391
سلام وبتون خیلی قشنگ شده
به منم سر بزنید
برای شارژ هم که دیگه زنگ نزدین عیبی نداره


ستاره شب0541
ساعت18:07---26 دی 1391
سلام

خوبی عزیزم

خیلی وبت جالبه

به منم سربزن و نظر بزار خوشحال میشم

قربانت

ستاره



ــــــــــــــــــــــــــــ ــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://blog‌‌‌‌le‌ech.com


میـــــــــــــــــــــــــم
ساعت17:59---26 دی 1391
یاس عزیز منم این اعیاد ارزنده ای که در ماه بهمن پیش رو داریم، به شما تبریک می گویم. راستی یک سوال اونهم این که میدونید این ترانه رو کی خونده که در وبلاگتون گذاشتید؟ چون به نظرم خیلی آشناست

ممنون میشم جواب بدین
متشکرم . امیدوارم به شما هم خوش بگذرد. اگه به نظرتون آشنا نبود، عجیب بود!!! آخه این ترانه رو جناب هدایتی می خونه(شاه قهوه تلخ میخونه)!!


masoud
ساعت11:47---26 دی 1391
چگونه دست دلم را بگيرم ودر كنار

دلتنگيهايم قدم بزنم

در اين خيابان

كه پر از چراغ و چشمك ماشينهاست

...نه آقايان:

مسير من با شما يكي نيست

از سرعت خود نكاهيد

من آداب دلبري را نمي دانم



هانیه
ساعت21:57---25 دی 1391
سلام
ممنون یاسی
همچنین
التماس دعا


نیلوفرآبی
ساعت19:39---25 دی 1391

یاسی جون بیا نیلوفرانه هامو بخون
دارن پژمرده میشن........
نه تو میای نه هانی جون
جاتون خیلی خالیه.........


اسما
ساعت17:15---25 دی 1391
به قول آقا رامین من رفتم برقصم با این ٱهنک قشنک.
ببین حتی گلات دارن میرقصن


رامین
ساعت21:52---24 دی 1391
سلام مرسی ازت. دیشب یه وب خوندم نوشته بود هرکی تو این ماه نرقصه تنبله ههههههههه

مریخی ها
ساعت18:29---24 دی 1391
به نظر شما اگه آدما مریخ زندگی می کردن قرار باشه به کسی بگی نیفتی باید بگی زمین نخوری یا مریخ نخوری؟!

نیلوفرآبی
ساعت16:29---24 دی 1391


این ماه عزیز بر شما هم مبارک باد یاسی جان


دوستدار گل یاس
ساعت10:24---24 دی 1391
ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻡ ﺑﻪ ﺗﻮ ، ﺑﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﺑﺪﺍﻧﻢ

“ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯿﻬﺎ”

ﻭﺍﻡ ﻫﺎﯼ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻣﺪﺗﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ

ﺑﺎ ﺑﻬﺮﻩ ﻫﺎﯼ ﺳﻨﮕﯿﻦ...


♥...گل پسر...♥
ساعت10:05---24 دی 1391
سلام اجی...
منم تبریک می گم این ماه عزیز رو به شما و خانواده ی محترمتون


Hossein
ساعت8:44---24 دی 1391

وب خوبی داری بدنیست به منم سربزنی و دروبمن میتونی مطالبی درموردرئال وکریسرونالدورو پیداکنی و انلود نرمافزار هم داریم واگر از وب من خوشت اومدمن رو لینک کن با عنوان حسین دانلود وآدرسwww.Hosseinr7.loxblog.comو به من خبر بده تا لینکت کنم.



ــــــــــــــــــــــــــــ ــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://blog‌‌‌‌le‌ech.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مال ای اس
  • آریس پیکس